STOP SDBLOCKER

תשבצים, תשחצים. כל הפתרונות, כל ההגדרות, כל מה שאתם מחפשים - רק במורדו תשבצים. הפיצוח עלינו , הפרס עליכם ;-)

רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>
מודעות

גזע כלבים | סוג של כלב תשחץ | גזע כלבים מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של כלב. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "גזע כלבים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג כלב בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !  
 

סוג כלב: ניתוח מעמיק של עולם הכלבים – גרסה מקצועית

Canis lupus familiaris, המכונה "כלב", הוא בעל חיים מבוית הנחשב לחברו הטוב ביותר של האדם. המאמר הנוכחי יתמקד בניתוח מעמיק של סוגי הכלבים השונים תוך התייחסות למאפיינים ייחודיים, תפקידים היסטוריים ושימושים עכשוויים.

מגוון גזעי כלבים:

נכון להיום, קיימים למעלה מ-500 גזעי כלבים מוכרים ברחבי העולם. גזעים אלו פותחו לאורך מאות שנים על ידי האדם באמצעות תהליך של ברירה מלאכותית. לכל גזע מאפיינים ייחודיים מבחינת המראה, התנהגות ותפקוד.

דוגמאות לגזעים בולטים:

  • כלבי רוח: כלבים אלו, כמו הסלוקי והוויפט, ידועים במהירותם וביכולת הריצה המרשימה שלהם. בעבר שימשו לציד, וכיום משמשים בעיקר לתחרויות ריצה וספורט.
  • כלבי ציד: כלבים אלו, כמו הגולדן רטריבר והלברדור, פותחו לאיתור וציד של ציפורים וטרף קטן. כיום רבים מהם משמשים ככלבי עבודה, כגון כלבי גישוש וסמים.
  • כלבי עבודה: כלבים אלו, כמו הרועה הגרמני והרוטווילר, פותחו במקור למשימות עבודה קשות, כגון שמירה על רכוש, רעיית צאן ותקיפה. כיום משמשים רבים מהם ככלבי משטרה, צבא וכלבי נחייה.
  • כלבי לוויה: כלבים אלו, כמו הפודל והצ'יוואווה, פותחו לחברות וטיפול רגשי. הם קטנים יחסית, ידידותיים ומתאימים לחיים בבית.

בחירת סוג הכלב המתאים:

בחירת גזע הכלב המתאים צריכה להתבסס על מספר גורמים, כגון:

  • תוחלת חיים: גזעים שונים מאופיינים בתוחלת חיים שונה.
  • גודל: גזעים שונים מגיעים בגדלים שונים, החל מכלבים זעירים ועד לכלבים גדולים.
  • רמת פעילות: גזעים שונים דורשים רמות פעילות שונות, החל מכלבים רגועים ועד לכלבים אנרגטיים.
  • טמפרמנט: גזעים שונים מאופיינים בטמפרמנטים שונים, החל מכלבים ידידותיים ועד לכלבים חשדניים.
  • תנאי מחיה: חשוב לבחור גזע המתאים לתנאי המחיה שלכם, כגון גודל הדירה וחצר.

חשיבות הטיפול בכלב:

כל כלב, ללא קשר לגזעו, זקוק לטיפול מסור ואהבה. חשוב לספק לו מזון איכותי, טיולים קבועים, פעילות גופנית וחינוך נכון.

הגדרות הקשורות בנושא גזעי כלבים:

לעתים יכולים להופיע בתשחץ הגדרות ספציפיות לגזע מסוים של כלב, לדוגמה:

לסיכום:

עולם הכלבים מרתק ומגוון, ומציע לכל אדם את בן הלוויה המושלם. בחירת גזע הכלב המתאים צריכה להתבסס על הבנה מעמיקה של המאפיינים הייחודיים לכל גזע, תוך התחשבות בצרכים ובאורח החיים שלכם. בהצלחה!

 
מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בסט (באסט), סטר, פאג, תחש
פתרון 4 אותיות: באסט, ביגל (כלב ציד קטן), דאקל (תחש), ויפט (גזע כלבים), מלטז, פודל (מן כלב קטן), פולי (סוג של כלב רועים), קולי (גזע של כלבים גבוהים / סוג של כלב רועים), שיצו (סוג של כלב ננסי), שלטי
פתרון 5 אותיות: אמסטף (כלב חזק ומוצק / גזע כלבים לשמירה ולציד / כלב שמירה וציד), בוקסר (סוג של כלב חזק וכבד)בייגל (ביגל), בסנג'י, דינגו, דלמטי (גזע של כלבי ציד), וויפט, ויסלה, טרייר, כנעני, מסטיף, מעורב, סלוקי, סמויד, פינצ'ר (סוג כלב ננסי/כלב שעשועים), פקינז (זן כלבים / גזע כלבים סיני), קורגי (וולש קורגי), שיטסו
פתרון 6 אותיות: בולדוג (כלב גזעי בעל רגליים קצרות / כלב גזעי), בורזוי, בריארד, דוברמן (כלב שמירה גדול/כלב שמירה ממוצא גרמני), דני ענק (גזע של כלב הבית), לברדור, סמוייד, פוינטר (גזע של כלבי ציד), פיטבול, צ'או צ'או, רטריבר (סוג של כלב), שנאוצר (גזע כלבים גרמני)
פתרון 7 אותיות: ויימרנר, מלינואה (רועה בלגי)
פתרון 8 אותיות ומעלה: בולמסטיף
פומרניין (מן כלב ננסי), צ'יוואווה, רוטווילר (גזע כלבים
פתרון של שתי מילים ומעלה: אלסקן מלמוט, בול טרייר, בול מסטיף, בורדר קולי, גולדן רטריבר, דוג דה בורדו, דני ענק, האסקי סיבירי, וולש קורגי, יורקשייר טרייר (סוג של כלב קטן מימדים), כלב רועים שלטי, לברדור רטריבר, סאן ברנרד, סטר אירי, צ'או צ'או, קאנה קורסו, קוקר ספניאל, רועה גרמני, שי טסו
ביטויים דומים: גזע כלבים מילון, גזע כלבים 2 מילים, מן כלב תשחץ, גזע כלבים תשבץ, סוג של כלב 4 אותיות, סוג של כלב מילון
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

51 תגובות:

  1. 7 אותיות רוטוילר ב-ו אחת

    השבמחק
  2. כזה כלבים - דוג זה בורדו

    השבמחק
  3. גזה כלבים דוג דה בורדו

    השבמחק

תשבצים ותשחצים

פתרון תשבצים ותשחצים. בעזרת מורדו תשחצים תוכלו לפצח את התשבץ בקלות וביעילות. תשבצים ותשחצים טובים לזכרון. ולפיתוח יכולת החשיבה.