STOP SDBLOCKER

תשבצים, תשחצים. כל הפתרונות, כל ההגדרות, כל מה שאתם מחפשים - רק במורדו תשבצים. הפיצוח עלינו , הפרס עליכם ;-)

רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>
מודעות

סוג של אריג, מן בד | סוג של אריג מן בד תשבץ | סוג של בד | מן אריג | בד עדין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה סוג של אריג | מן בד | מן אריג תשחץ | תשבץ הן:   
הפעם ננסה למצוא פתרון להגדרה סוג של אריג /מן בד.
בד הוא יריעה העשויה מסיבים. כשכתוב על בגד 100% כותנה ניתן להבין שהבד עשוי מסיבי כותנה שהם סיבים טבעיים, להבדיל מבגד שכתוב עליו מספר אחוזים של פוליאסטר, והכוונה לבד שעשוי מסיבים מלאכותיים. יצור ושיווק בדים נקרא טקסטיל, והוא אחד הענפים העתיקים בהיסטוריה. מלאכת הפיכת החוטים ליריעות בד נקראת אריגה ומכאן המילה "אריג".
הגדרה זו יכולה לבוא במספר אפשרויות לדוגמה: סוג של אריג עבה ומחמםסוג של בד עבהמן בד עבהסוג של אריג חזקבד סינתטי חזק ורךסוג של בד עבה, מן אריג דק, מין אריג חזקמין בד דק ועדיןאריג רך ומחמם ועוד...  
התשובות הן: 
מודעות



פתרון 2 אותיות: בד (אריג), שש (אריג יקר הנזכר במקרא / בד מקראי)
פתרון 4 אותיות: ג'ינס (סוג של בד עבה), דנים, דריל, טפטה, יוטה (מן אריג), פוטר (אריג רך ומחמם/מן אריג/בד רך ומחמם), פיקה (סוג של בד כותנה עבה), פליז, פלנל (סוג של אריג/מין אריג), פשתן (מין אריג / סוג של בד), קנבס (אריג מעובד במרקם גס), תחרה (סוג של אריג אוורירי)
פתרון 5 אותיות: בטיסט (בד כותנה עדין וחזק), ברוקד, ברזנט (סוג בד עבה, אברזין), דאולס, דיולן, דקרון (מן אריג / בד סינתטי), טוויד, טריקו (סוג בד/סוג של בד/מן בד), כותנה, ננקין (מן אריג), פליסה (אריג המיוצר עם קפלים), קטיפה (מן בד רך), קשמיר (סוג של צמר רך ועדין), שיפון
פתרון 6 אותיות: אקרילן, גברדין (מן אריג חזק/סוג של בד עבה), ויסקוז'ה, לייקרה, מוסלין (מן אריג כותנה עדין), ניילון, סינטטי, פלוסין (מן אריג רך)
 פתרון 7 אותיות: ויסקוזה (זהורית), לוסטרין (מן אריג), קורדרוי (מן בד), שעוונית
פתרון 8 אותיות ומעלה: פוליאסטר
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: סוג של אריג תשבץ, מן בד תשבץ, סוג של אריג מילון, מן בד תשחץ, מן אריג חזק מילון, סוג של בד כותנה עבה, אריג חזק, סוג של אריג חזק, מן אריג, בד עדין 3 אותיות, מן אריג 7 אותיות, סוג בד
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

12 תגובות:

תשבצים ותשחצים

פתרון תשבצים ותשחצים. בעזרת מורדו תשחצים תוכלו לפצח את התשבץ בקלות וביעילות. תשבצים ותשחצים טובים לזכרון. ולפיתוח יכולת החשיבה.