STOP SDBLOCKER

תשבצים, תשחצים. כל הפתרונות, כל ההגדרות, כל מה שאתם מחפשים - רק במורדו תשבצים. הפיצוח עלינו , הפרס עליכם ;-)

רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>
מודעות

מדינה במזרח הרחוק | מדינה במזרח הרחוק תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינה במזרח הרחוק. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה במזרח הרחוק" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה במזרח הרחוק בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

מדינות המזרח הרחוק - מאגר של תרבויות קדומות

מזרח אסיה ודרום-מזרח אסיה הן אזורים מרתקים, מוקפים בהילה של מסתורין וקסם עתיק. מדינות כמו סין, יפן ותאילנד, הן כמו מחסן של תרבויות קדומות ופילוסופיות עמוקות שידע האדם. הציוויליזציות שפרחו ביבשת הענקית היוו את ראשית האבולוציה האנושית, ושרידיהן ניכרים עד היום בתרבות, אמנות וארכיטקטורה המקומית. מקדשים מפוארים כמו "ואט פהו" בבנגקוק , פסלים ענקיים, גנים מרהיבים כמו גן יו בשנגחאי, טכניקות איקונוגרפיות כמו הקליגרפיה הסינית וטקסים מיסטיים כמו טקס התה היפני - כולם נבעו מחשיבה פילוסופית רוחנית עמוקה, שהמסורות הבודהיסטיות, השינטואיסטיות, הקונפוציאניות והטאואיסטיות הן חלק ממנה.

סין - העצמה עתיקה ועכשווית 

כשמדברים על האזור, לא ניתן להתעלם מהענקית סין - אימפריה עתיקה ומכובדת שמלווה את ההיסטוריה האנושית מראשיתה. תרבותה העשירה, עברה המפואר וגאוגרפיה המגוונת קשים לתיאור בקצרה. מדבריות צפוניות נרחבות, רכסי הרים מושלגים, ויערות גשם טרופיים דרומיים - סין מציעה למטייל מגוון נופים מרהיבים. במקביל לנוף הפראי, ישנן בה גם ערים מודרניות כשנחאי ובייג'ינג, אך היא גם שומרת על מרכזי תרבות עתיקים כמו האתרים הקונפוציאניים והבודהיסטיים. ביקור בסין מבטיח למטייל סקרן חוויה מעשירה ומגוונת כמעט ללא תחרות.

נופי בראשית וההרים הקסומים 

אך מזרח אסיה אינו רק תרבות עתיקה וערכים מיסטיים, אלא גם נופים בתוליים ופראיים שאין כמותם בעולם. מונגוליה, לשעבר הרפובליקה העצמאית במדינות ברית המועצות, היא בעלת השטחים הפתוחים והנדירים ביותר בכדור הארץ. מדבר גובי האינסופי וההררי הוא ממלכת הנוודים המסתורית. ההרים המכוסים שלג נצחי בצפונה מזכירים נוף חייזרי, ומדגישים את העובדה שכמעט בלתי אפשרי להגיע לקצה היבשת האסיאתית הענקית. גם בצפון רוסיה ובסיביר הקפואה נפרשים נופי טונדרה וטייגה עצומים, שרובם טרם נחקרו כראוי.

מהפכות הגלובליזציה

עם זאת, מדינות המזרח הרחוק כבר אינן מזוהות רק עם אותנטיות עתיקה וטבע בראשיתי. בעשורים האחרונים אנו עדים לפריחה טכנולוגית וכלכלית במדינות כמו סין, יפן, סינגפור, דרום קוריאה וטייוואן. חברות ענק כמו סמסונג וסוני, ערי ענק ומעצמות טכנולוגיות חדשות צמחו במהירות עצומה. היום מגיעים מהאזור רבים מהמוצרים שאנו צורכים. המהפכות הגלובליות כמו זו של המידע והמסחר המקוון, שינו מן היסוד את מרכזי הערים במזרח הרחוק. אך לצד הפריחה הכלכלית, מתמודדות המדינות המתקדמות עם אתגרים כמו זיהום אוויר חמור מפליטות פחם בערים כמו בייג'ינג, הרס יערות גשם חשובים כמו אלה שבאינדונזיה ואיומים על המורשת התרבותית המקומית. הן מחפשות דרכים לשמר את נופיהן וערכיהן המסורתיים, תוך המשך התפתחות כלכלית וטכנולוגית.  

יפן - הרמוניה בין מסורת למודרנה

מדינת האיים הקטנה יפן ממחישה היטב את הניגודים התרבותיים במזרח הרחוק. יפן היא אחת המדינות המודרניות והמתועשות בעולם, אך במקביל היא שומרת בקנאות על המסורות השינטואיסטיות שלה. בירתה טוקיו מהווה חוד החנית של המודרניזציה העולמית עם מגדלי זכוכית וחדשנות טכנולוגית, אך גם גנים מסורתיים, מקדשים עתיקים שזורים בסמטאות וטקסים כמו שתיית התה נוכחים בחיי היום-יום. המטבח המקומי, אמנויות כמו אוריגמי ואיקבנה - אמנות סידור פרחים ממשיכות לשגשג. מטייל ביפן חווה את קצוות הרצף התרבותי בהרמוניה מרשימה.

בקיצור, 

מדינות מזרח הרחוק הן ממלכות הולוגרמה של האנושות כולה - עבר עתיק עוצמתי, הווה פורח, ואתגרי עתיד בשימור הטבע והמורשת. המבקר באזור נחשף לעולם צבעוני ומגוון שאין כמותו, ובוודאי זוכה לחוויה מרעננת, מעשירה ובלתי נשכחת.
לעתים מופיעה בתשחצים הגדרה דומה כמו: עיר בירה במזרח התיכון, או נהר במזרח התיכון. 
בהצלחה!
 


מודעות


פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: יפן, סין  
פתרון 4 אותיות: הודו, ירדן, לאוס, מקאו, נפאל קטאר, תימן,
פתרון 5 אותיות: איראן‏, בהוטן, כווית, לבנון, מלזיה, סוריה, עומאן עירק, קוראה
פתרון 6 אותיות: בחריין‏, ברוניי, וייטנאם, טורקיה, מיאנמר, סעודיה, פקיסטן‏, קוריאה, קזחסטן, תאילנד
 פתרון 7 אותיות: טאיוואן, סינגפור, אפגניסטן‏, גאורגיה, וייטנאם, טאיוואן, קמבודיה 
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוזבקיסטן, אינדונזיה, הפיליפינים, טג'יקיסטן, טורקמניסטן, מונגוליה, פיליפינים, קירגיזסטן
פתרון של שתי מילים ומעלה:
איחוד האמירויות הערביות, הונג קונג, מזרח טימור, סרי לנקה, קוריאה הדרומית, קוריאה הצפונית
ביטויים דומים: מדינה במזרח הרחוק, מדינה במזרח הרחוק מילון
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

תשבצים ותשחצים

פתרון תשבצים ותשחצים. בעזרת מורדו תשחצים תוכלו לפצח את התשבץ בקלות וביעילות. תשבצים ותשחצים טובים לזכרון. ולפיתוח יכולת החשיבה.